SHOW SIDEBAR
מתולתלת? 5 טיפים שימנעו את שבירת השיער

מתולתלת? 5 טיפים שימנעו את שבירת השיער

Posted by NUME TEAM

לפעמים את מוצאת את עצמך מברישה את השיער אפילו סירוק קל ובכל סירוק נושרות הרבה מאוד שיערות?
הסוד למניעת שבירת ונשירת השיער הוא יחסית פשוט הסוד טמון בהתמדה, אם את מהמתמידות זה הזמן לצלול לתוך הכתבה….

לפני הכל בואו ננפץ מיתוס: לא כל מוצר שכתוב עליו "מותאם לשיער מתולתל" הינו בהכרח מותאם. עלינו לעבור על רשימת הרכיבים של מוצרי השיער שלנו ולפיהם להחליט אם הם בריאים לנו או שעדיף להמנע.

1. שיער מתולתל חשוף יותר ליובש ולכן המטרה שלנו היא לוודא שהוא מקבל מספיק לחות לשיער. חפשו מרככים וקרמים שעשירים ברכיבי ריכוך, כמו כן, המנעו מסולפטים ואלכוהול בשמפו מאחר והם עלולים לייבש יותר את השיער, יחד עם זאת חפיפה על בסיס יומי מנקה את השמן מהקרקפת ולכן מומלץ להפחית חפיפה לפעם ב3 ימים - נשמע מוזר? אנחנו יודעות, בשבוע הראשון אולי יהיה לך מאתגר להתרגל לרעיון אבל כבר בשבוע השני את תחושי בהבדל בשיערך.

2. מייבשת את השיער לאחר המקלחת?
תני לנו לעזור לך, ייבשי את השיער בעזרת מייבש השיער על קור ולא על חום, השיער ייתייבש באותה מידה ועדיין ישמור על שיערך בריא.

3. אם את לא ממהרת השתמשי במגבת מייקרופייבר כ10 דקות, לאחר מכן תטפחי על השיער בעזרת המגבת לייבוש השיער.
מגבות העשויות ממיקרופייבר הן בגדר מוצר חובה בבית של כל ראש מתולתל. מגבות מיקרופייבר הן בעלות סיבים דקים שלא פוגעים בשיער או משבשים את נקבוביות השיערה, בכך מפחיתים גם בכמות הקרזול ומפחיתים בשבירת השיער.

4. הסוד הכי גדול למניעת שבירת השיער הוא - שתיה מרובה! כן כן! הגוף שלנו מכיל 60% מים ולכן מן ההגיון שלמים הללו תהיה השפעה על השיער. השתדלו לשתות כ2 ליטר ביום על מנת לשמור על גוף בריא וגם שיער בריא.

5. והחלק הכי מפתיע בכתבה - תזונה, תזונה נכונה משפיעה על בריאות השיער. הקפידי לצרוך ויטמין סי, אם את לא מחובבי התוספים הטבעיים תוכלי לנצל את העונה הקרה ולהנות מפירות הדר אשר עשירים בויטמין סי.

שתפי:

פוסטים קשורים

השאירי תגובה

שימו לב, יש לאשר את התגובה לפני פרסומה