שעות פעילות
אנו פתוחים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 09:00-17:00. אנחנו סגורים בסופי שבוע ובחגים.
מה הדרך הטובה ביותר ליצירת קשר?
הדרך הטובה ביותר שניתן להגיע לצוות שירות הלקוחות שלנו הוא באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או שליחת מייל לכתובת
support@noakirelbeauty.co.il או שליחת הודעה הווצאפ 0545766482.
האם ניתן לקבל שירות מחוץ לישראל?
יש אפשרות לקבל שירות במדינות רבות מסביב לעולם. על מנת לקבל את השירות הזה צרו איתנו קשר באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0545766482.
מה הן דרכי התשלום האפשריות לביצוע הזמנה?
אנו מקבלים את כל כרטיסי האשראי העיקריים: ויזה, מאסטרקארד, אמריקן אקספרס.
מדוע התשלום שלי לא עובר?
עסקה עשויה לרדת בגלל בעיה באמצעי התשלום איתו רכשת. זה עשוי לדחות גם אם פרטי החיוב שלך (כגון מספר כרטיס, תאריך תפוגה, קוד אבטחה או כתובת חיוב) אינם נכונים. אנא בדקי שוב כי הזנת את כל הפרטים בצורה נכונה.
מדוע הקופון שלי לא עובד?
את עלולה לקבל הודעת שגיאה בקופה אם קוד הקידום שלך אינו חוקי, פג תוקף, או אם הפריט בעגלתך אינו זכאי להנחה. לתשומת לבך, פריטי המכירה אינם נכללים בכל קודי הקידום המקוון.
האם ניתן לשלם בתשלומים?
כן בטח!
ברכישה מעל 200 ₪ - עד 2 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 300 ₪ - עד 3 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 400 ₪ - עד 4 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 500 ₪ - עד 5 תשלומים ללא ריבית
ברכישה מעל 600 ₪ - עד 6 תשלומים ללא ריבית
איך משתמשים בקוד קופון שקבלתי?
את קוד הקופון שקיבלת יש להזין במקום המיועד לכך בשלב התשלום.
>לא ניתן לממש יותר מקוד קופון אחד בכל קניה.
מתי ההזמנה שלי יוצאת למשלוח?
לאחר שההזמנה שלך בוצעה, לעיבוד ההזמנה שלך יידרש בין 24 שעות לאישור החבילה שלך ויציאה למשלוח. לאחר אישור ההזמנה, תקבלי אישור משלוח למייל שהזנת עם מספר המעקב שלך. בסופשים ובחגים יתכנו עיכובים.
האם ניתן לשנות/לבטל הזמנה לאחר שהיא בוצעה?
לכל שינוי בהזמנה, אנא פני אלינו מיד מכיוון שלא ניתן לבצע שינויים לאחר שההזמנה שלך נשלחה ויצאה לדרך. ניתן להגיע אלינו באמצעות השארת הודעה דרך
הלינק או דרך הווצאפ 0543044204.
איך אפשר לעקוב אחרי ההזמנה שלי?
ברגע שהחבילה שלך תאושר, תקבלי אישור משלוח עם מספר המעקב שלך ולמייל שהזמנת וקישור למעקב אחר החבילה שלך.
מה לעשות במידה וההזמנה לא התקבלה?
תחילה נמליץ לך לבדוק את אמצעי התשלום שלך ולנסות שוב, במידה ועדיין נתקלת בבעיה אנא פני אלינו באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0543044204
האם ניתן לשנות את שיטת המשלוח לאחר סיום ההזמנה?
לכל שינוי בהזמנה, אנא פני אלינו מיד מכיוון שלא ניתן לבצע שינויים לאחר שההזמנה שלך נשלחה ויצאה לדרך. ניתן להגיע אלינו באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0543044204.
האם המשלוח יכול להגיע עד הבית?
כן! ניתן לבחור באופציות המשלוח – משלוח עד הבית לכתובת שהזנת בעת ביצוע ההזמנה ורכישת המוצרים באתר.
מהי עלות המשלוח?
בכל קנייה באתר ב249 ש”ח ומעלה – שליח עד הבית/מקום העבודה חינם!
בכל קנייה באתר בסכום הנמוך מ249 ש”ח– שליח עד הבית/מקום העבודה בעלות של 29 ש”ח
אפשרות לתאום שליח לאיסוף מוצר לבדיקת מעבדה והחזרתו לאחר בדיקה/תיקון – 100 ש”ח עבור הלוך וחזור.
האם ניתן לתאם את המשלוח לטווח שעות מסוים?
לא ניתן להתחייב למשלוחים בטווח שעות מסוים, אך השליח נותן התראה באמצעות SMS שהוא יצא עם החבילה אליך.
כמה ימים לוקח למשלוח להגיע?
המשלוח יגיע לביתך בתוך 5 ימים עסקים (ל90% מישובי הארץ - תלוי במיקומך ובשיטת המשלוח שבחרת). לכל שיטת משלוח / מיקום, עיכובים נוספים עשויים להתרחש במהלך החגים.
מה לעשות במידה וקבלתי משלוח שגוי או תקול?
אנא שלחי את מספר ההזמנה שלך יחד עם תמונות של הפריט הפגום או השגוי באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0545766482.
מהי מדיניות ההחזרה?
במקרה של החזרה עקב אי התאמה או פגם, יוחזר לך את מלוא הסכום ששילמת עבור המוצר, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול ובלבד שהמוצר חזר באריזתו המקורית ולא היה בשימוש. במקרה של ביטול שלא בשל אי התאמה או פגם, יוחזר לך את הסכום ששילמת עבור המוצר בניכוי דמי ביטול בגובה 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, הנמוך מבניהם, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול. החזר התשלום יתבצע אך ורק לכרטיס החיוב המקורי שבו נעשתה הרכישה.
איך אני מתחילה את תהליך ההחזרה?
על מנת להתחיל את תהליך ההחזרה, אנא פני אלינו באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0545766482. מלאי פרטים – שמך המלא, מספר ההזמנה שלך והסיבה להחזרתך.
מה אני עושה במידה ואין לי את מספר ההזמנה?
על מנת לאתר את מספר ההזמנה שלך, נצטרך כתובת דואר אלקטרוני, שמך המלא וכתובת המשלוח שלך לצורך ההזמנה. ניתן למצוא את מספר ההזמנה בחשבון שלך באתר, בתיק האריזה שלך, כמו גם בדואר אלקטרוני אישור ההזמנה שלך.
איך אני אמורה לארוז את החבילה להחזרה?
אנא השתמשי בקופסת קרטון כדי לשלוח את החזרתך וכולל את הטופס אישור החזרת הסחורה שלך משירות לקוחות שהגיע עם החבילה. מלאי את כל עודפי החבילה שלך באמצעות אריזת נייר ושקיות / אריזת בועות כדי להבטיח שהפריט שלך לא ייפגע במהלך המעבר ל- חזרה לחנות. פריטים שיוחזרו פגומים בגלל אריזה לקויה לא יהיו זכאים להחזר.
מהן הדרכים להחזרת פריטים לחנות?
ניתן להזמין שליח שיאסוף את החבילה חזרה לחנות בעלות של 29 ₪, לקביעת משלוח להחזרה/החלפה, ניתן להגיע אלינו באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0545766482. מלאי פרטים – שמך המלא, מספר ההזמנה שלך ואנו ניצור איתך קשר בהקדם לתיאום שליח, עלות המשלוח הינה. תוכלי לשלוח דרך דואר רשום לכתובת: הקידמה 1 אשדוד.
האם ניתן להחזיר פריט אחד בודד שנרכש כחלק מסט?
לא ניתן להחזיר פריט בודד בעת רכישת סט שלם.
כמה זמן לוקח לקבל החזר כספי ?
נדרש עד 14 ימי עסקים לעיבוד החזרה לאחר שנמסר למחסן שלנו. בדרך כלל לוקח עד 14 ימי עסקים עד שההחזר יופיע בחשבונך.
האם ניתן להחליף פריט בתמורה למוצר אחר מהחנות?
אנו יכולים להחליף את הפריט שלך לפריט בעל ערך שווה או פחות בתוך 14 יום מיום הרכישה. אם החליפין שלך הם בעלי ערך גדול יותר מההחזר, יתכן שתהיה עמלת החלפה בהתאם למוצר שנבחר. לשאלות על חילופי דברים או כיצד לשדרג את ההזמנה לפריט אחר, הדרך הטובה ביותר שניתן להגיע לצוות שירות הלקוחות שלנו הוא באמצעות השארת הודעה דרך
לינק או דרך הווצאפ 0545766482.
מה עלי לעשות על מנת לעקוב אחר ההחזרה שלי?
אנו ממליצים מאוד לשמור את מספר מעקב ההחזרה שלך עד שתקבלי אישור מהחנות כי החבילה שלך חזרה. קחי תמיד תמונה של תלוש ההחזרה שלך. לא ניתן להוציא החזרים כספיים עבור פריטים שלא הוחזרו בבטחה לחנות.
סקירה כללית
לכל כלי עיצוב השיער של נועה קירל ביוטי למעט אביזרים ומוצרי טיפוח לשיער, יש אחריות יצרן מוגבלת לשנה. אם מוצר שרכשת לא מתפקד כראוי במהלך 12 החודשים הראשונים מיום הרכישה, נועה קירל ביוטי תספק החלפה ללא תשלום עבור אותו דגם או דגם זהה בעל ערך שווה או פחות.
רק כלים שנרכשו ישירות מהחנות או משווק מורשה של נועה קירל ביוטי עם הוכחת רכישה תקפה זכאים להחלפה על פי מדיניות זו.
לכמה זמן האחריות תקפה?
משך האחריות לכל מייבשי השיער, מוטות, מסלסלים והמחליקים תקפה לשנה הראשונה (12 חודשים) מיום הרכישה. משך האחריות מתחיל בעת הרכישה, ולא בזמן השימוש הראשון בכלי. מוצרי טיפוח לשיער, כמו גם אביזרי שיער - מברשות, קליפים, מסרקים וכו' אינם באחריות.
האחריות לשנה זו אינה חלה על פגמים במוצרים הנובעים מ:
- בלאי סביר משימוש במוצר.
- נזק מקרי שנגרם על ידי שימוש לרעה או רשלנות על ידך או על ידי צד שלישי.
- נזק הנגרם כתנאי אחסון או שימוש לא תקינים.
- כל נזק כתוצאה מרכיבים שבורים (גופי חימום, פלטות סדוקות, חוטים שרופים, חוטים חשופים וכו')
- אי הפעלת או שימוש במוצרים בהתאם להוראות המשתמש.
- נזק שנגרם כתוצאה משימוש במוצרים בתנאי מתח לא נכונים ו / או נזק שנגרם כתוצאה משימוש בממיר מתח.
- כל שינוי או תיקון על ידך או על ידי צד שלישי.
- גניבה או אובדן.
אם הכלי שלך נפסל מהאחריות בגלל אחת הסיבות שצוינו לעיל, נועה קירל ביוטי עדיין יכולה להחליף את הכלי שלך באחריות תמורת דמי אחריות קטנים.
על מנת להתחיל בתהליך, אנא שלחי את פרטי ההזמנה שלך יחד עם תיאור קצר ותמונה של הבעיה באמצעות השארת הודעה דרך הלינק או דרך הווצאפ 0545766482.
רישום המוצר
אם רכשת מכשיר Noa Kirel Beauty, אנא הקפדי לרשום את שם משתמש שלך על מנת להפעיל את האחריות שלך בקישור
הבא