משלוחים

האם המשלוח יכול להגיע עד הבית?
כן! ניתן לבחור באופציות המשלוח – משלוח עד הבית לכתובת שהזנת בעת ביצוע ההזמנה ורכישת המוצרים באתר.

מהי עלות המשלוח?
בכל קנייה באתר ב249 ש”ח ומעלה – שליח עד הבית/מקום העבודה חינם! בכל קנייה באתר בסכום הנמוך מ249 ש”ח– שליח עד הבית/מקום העבודה בעלות של 29 ש”ח אפשרות לתאום שליח לאיסוף מוצר לבדיקת מעבדה והחזרתו לאחר בדיקה/תיקון – 100 ש”ח עבור הלוך וחזור.

האם ניתן לתאם את המשלוח לטווח שעות מסוים?
לא ניתן להתחייב למשלוחים בטווח שעות מסוים, אך השליח נותן התראה באמצעות SMS שהוא יצא עם החבילה אליך.

כמה ימים לוקח למשלוח להגיע?

הזמנה שתתבצע עד השעה 11:00 באותו היום בסופק באותו היום. הזמנה שתכנס אחרי 11:00 *תסופק ביום העסקים הבא *לאיזור גוש דן בלבד. לאיזורים בגוש דן


מועד הזמנה

**מועד מסירה

הזמנות שיתבצעו בראשון עד 11:00

ימסרו ביום שני

הזמנות שיתבצעו בשני עד 11:00

ימסרו ביום שלישי

הזמנות שיתבצעו בשלישי עד 11:00

ימסרו ביום רביעי

הזמנות שיתבצעו ברביעי עד 11:00

ימסרו ביום חמישי

הזמנות שיתבצעו בחמישי עד 11:00

ימסרו ביום ראשון

הזמנות שיתבצעו בשישי - שבת

ימסרו ביום שני

 

לשאר האיזורים בארץ המשלוח יגיע לביתך בתוך 3-5 ימים עסקים (ל90% מישובי הארץ - תלוי במיקומך ובשיטת המשלוח שבחרת). לכל שיטת משלוח / מיקום, עיכובים נוספים עשויים להתרחש במהלך החגים.

מה לעשות במידה וקבלתי משלוח שגוי או תקול?
אנא שלחי את מספר ההזמנה שלך יחד עם תמונות של הפריט הפגום או השגוי באמצעות השארת הודעה דרך לינק או דרך הווצאפ 0545766482.

מהי מדיניות ההחזרה?
במקרה של החזרה עקב אי התאמה או פגם, יוחזר לך את מלוא הסכום ששילמת עבור המוצר, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול ובלבד שהמוצר חזר באריזתו המקורית ולא היה בשימוש. במקרה של ביטול שלא בשל אי התאמה או פגם, יוחזר לך את הסכום ששילמת עבור המוצר בניכוי דמי ביטול בגובה 5% ממחיר העסקה או 100 ₪, הנמוך מבניהם, תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול. החזר התשלום יתבצע אך ורק לכרטיס החיוב המקורי שבו נעשתה הרכישה.

איך אני מתחילה את תהליך ההחזרה?
על מנת להתחיל את תהליך ההחזרה, אנא פני אלינו באמצעות השארת הודעה דרך לינק או דרך הווצאפ 0545766482. מלאי פרטים – שמך המלא, מספר ההזמנה שלך והסיבה להחזרתך.

מה אני עושה במידה ואין לי את מספר ההזמנה?
על מנת לאתר את מספר ההזמנה שלך, נצטרך כתובת דואר אלקטרוני, שמך המלא וכתובת המשלוח שלך לצורך ההזמנה. ניתן למצוא את מספר ההזמנה בחשבון שלך באתר, בתיק האריזה שלך, כמו גם בדואר אלקטרוני אישור ההזמנה שלך.

איך אני אמורה לארוז את החבילה להחזרה?
אנא השתמשי בקופסת קרטון כדי לשלוח את החזרתך וכולל את הטופס אישור החזרת הסחורה שלך משירות לקוחות שהגיע עם החבילה. מלאי את כל עודפי החבילה שלך באמצעות אריזת נייר ושקיות / אריזת בועות כדי להבטיח שהפריט שלך לא ייפגע במהלך המעבר ל- חזרה לחנות. פריטים שיוחזרו פגומים בגלל אריזה לקויה לא יהיו זכאים להחזר.

מהן הדרכים להחזרת פריטים לחנות?
ניתן להזמין שליח שיאסוף את החבילה חזרה לחנות בעלות של 29 ₪, לקביעת משלוח להחזרה/החלפה, ניתן להגיע אלינו באמצעות השארת הודעה דרך לינק או דרך הווצאפ 0545766482. מלאי פרטים – שמך המלא, מספר ההזמנה שלך ואנו ניצור איתך קשר בהקדם לתיאום שליח, עלות המשלוח הינה.

האם ניתן להחזיר פריט אחד בודד שנרכש כחלק מסט?
לא ניתן להחזיר פריט בודד בעת רכישת סט שלם.

כמה זמן לוקח לקבל החזר כספי ?
נדרש עד 14 ימי עסקים לעיבוד החזרה לאחר שנמסר למחסן שלנו. בדרך כלל לוקח עד 14 ימי עסקים עד שההחזר יופיע בחשבונך.

האם ניתן להחליף פריט בתמורה למוצר אחר מהחנות?
אנו יכולים להחליף את הפריט שלך לפריט בעל ערך שווה או פחות בתוך 14 יום מיום הרכישה. אם החליפין שלך הם בעלי ערך גדול יותר מההחזר, יתכן שתהיה עמלת החלפה בהתאם למוצר שנבחר. לשאלות על חילופי דברים או כיצד לשדרג את ההזמנה לפריט אחר, הדרך הטובה ביותר שניתן להגיע לצוות שירות הלקוחות שלנו הוא באמצעות השארת הודעה דרך לינק או דרך הווצאפ 0545766482.

מה עלי לעשות על מנת לעקוב אחר ההחזרה שלי?
אנו ממליצים מאוד לשמור את מספר מעקב ההחזרה שלך עד שתקבלי אישור מהחנות כי החבילה שלך חזרה. קחי תמיד תמונה של תלוש ההחזרה שלך. לא ניתן להוציא החזרים כספיים עבור פריטים שלא הוחזרו בבטחה לחנות.

Pre-loader
Sale

Unavailable

Sold Out