SHOW SIDEBAR
טעויות שאת עושה עם המחליק ולא היית מודעת אליהם - בשביל זה אנחנו פה :)

טעויות שאת עושה עם המחליק ולא היית מודעת אליהם - בשביל זה אנחנו פה :)

Posted by NUME TEAM

ככל הנראה שאם תפני אלינו לגבי מכשיר עיצוב שיער, השאלה הראשונה שלנו תהיה, באיזה מחליק את משתמשת?
חשוב להקפיד להשתמש במכשירי עיצוב שיער איכותיים אחרי הכל מדובר במוצר חשמל וחשוב לוודא את איכות המחליק לפני השימוש. לא ממקום מתנשא ממקום מתחשב ;-)
את מחליקה כל יום ולכן חשוב להימנע מהטעויות הבאות… מתחילות!

תחילה, חשוב לנו לומר שאת יפה בכל מצב ולא משנה אם שיערך חלק או מתולתל בצורה הטבעית שלו את תמיד הכי יפה, אבל אם את כאן כנראה שאת אוהבת החלקות או את עיצוב השיער וגם אנחנו :) אם את מחליקה באופן סדיר אנו ממליצות לעשות את זה נכון. יש המון מחליקים בשוק ואנחנו מבטיחים שאחרי הכתבה הזו את תשמרי על שיער חלק וזוהר בקלות ומהירות.

 

מחליקה עם שיער לח?
אם את רואה אדים בזמן ההחלקה או שומעת רחשים זה הזמן לעצור במיוחד כשמדובר בשיער שלך. עוצמת החום על שיער רטוב גורמת לשבירת השערה, ליובש ולקצוות מפוצלים. ממהרת? יבשי את השיער במייבש שיער ורק לאחר מכן התפני למחליק.

מחליקה על בסיס יומי?
עצרי רגע, שימוש במחליק איכותי ישאיר את שיערך חלק גם 4 ימים, הקפידי על חום נכון עבור שיערך וייבוש לפני השימוש ותוכלי לשמור על המראה החלק ללא חפיפה כמובן.
מרגישה שאת חייבת לחפוף? השתמשי בשמפו יבש לשמירה על מראה רענן ומלא ווליום.

 

מחליקה על שיער שעבר הרבה צבע והחלקות?
רגע רגע, אנחנו לא נמליץ על שימוש במחליק, להיפך זה הזמן לשקם את השיער לעצור לרגע ולחזור למקורות לפני שאת ממשיכה להחליק זוכרת את ההתחלה שלנו? הכי יפה לך טבעי.

שימוש במחליק לא מתאים לשיערך
יש המון סוגי מחליקים בשוק החל ממחליקי טיטניום לשיער עבה, מחליקי טורמלין טובים לכל סוגי השיער. כמו כן, שימי לב לגודל המחליק במיוחד אם תרצי לעשות בו שימוש גם כמסלסל.
לפני תחילת ההחלקה עשי שימוש במגן מפני החום בכדי להגן על שיערך.

שתפי:

פוסטים קשורים

השאירי תגובה

שימו לב, יש לאשר את התגובה לפני פרסומה