SHOW SIDEBAR
הטרנדים החמים ל2022: הצצה לצבעים, חיתוכים והלוקים השווים לשנה החדשה

הטרנדים החמים ל2022: הצצה לצבעים, חיתוכים והלוקים השווים לשנה החדשה

Posted by ACCOUNTING NUME .

עד כמה שאנחנו אוהבות טרנדים חדשים על הציפורניים שלנו? כמה אנחנו זורמות על הבלוגריות אופנה שמובילות אותנו ללוקים הכי הורסים? אני מאמינה שלכולנו יצא פעם אחת לפחות להתעורר ל״באד הייר דיי״. אז הכתבה הזו נועדה להעניק רענון ללוקים ולשיער שלנו.
אם השיער שלך זקוק לרענון, 2022 עומדת לעשות את זה ובגדול SO LET'S SHAKE IT OUT

כמו שאתן יודעות מומחי השיער שלנו יושבים להם אי שם בלוס אנג'לס, מתחככים להם באבק כוכבים על בסיס יומי- אז שלחנו את המומחים שלנו להתערבב קצת עם מעצבי השיער המוכרים ביותר כדי לגלות מה יהיו הטרנדים הכי חמים ל2022… מוכנה?


1. תספורת בוב באורך בינוני -
תוכלו לראות כבר את קורטני מככבת עם לוק ה״בוב״ כבר זמן מה, יחד איתה מעצבי השיער הכריזו - בוב כאן כדי להישאר, מי אנחנו שנתווכח? 

קודם כל: הבוב באורך בינוני ארוך יותר מבוב קצר אבל קצר יותר מבוב ארוך, התספורת הזו נופלת איפשהו מעל הכתף ומתחת לסנטר ותהיה להיט לשנת 2022.
מראה נועז ושובב, מלא שיק כזה שלא תרצי לפספס!


2. תספורת בוב עם שורשים כהים יותר -
השורשים הכהים רצים חזק בתחזית של 2022 ואנחנו לגמרי לא רוצות לפספס את זה, אם את רוצה לקחת חלק - ההמלצה שלנו היא בוב עם קצוות מיושרים מאחר ויש שני גוונים בשיער דבר העלול ליצור מראה קצת מרושל.


3. נולדת ב90'? כנראה שתביני על מה אנחנו מדברות, קצוות מעוגלים חוזרים ל2022 -
שיער שנות ה90 עושה קאמבק, שימו לב איך האופנה נעה בצורה מעגלית וחוזרת על עצמה כל כמה שנים… מטורף איך לא ראינו את זה בא. תספורת שכבתית נהדרת להוספת נפח, תנועה וצורה, הממסגרת את הפנים.

4. 2022 תיהיה מלאה בפונינט שכולנו חווינו כבר לפני שנים -
אם את כבר בענייני הפוני, הגיע הזמן לקפוץ למים ולהוריד טיפה יותר, פוני קצר מיושר זה המראה התוסס של 2022 ואנחנו בטוחות שאת רוצה להיות חלק ממנו. לפני שנה הרשת געשה ב"את בבידוד? רק אל תעשי פוני" ובאמת ראינו הרבה אמיצות שיצאו אלינו מהבידוד עם פוני מרענן ושובבי עכשיו הגיע הזמן לישר קו עם כל המי ומי ולחזור לפונינט.

5. סילקי לוק״ או המראה הרטוב? תיהיו מוכנות לראות את כל הסלבס עם המראה הרטוב״ השנה! המומחים שלנו אומרים שנראה הרבה ג'ל השנה, אולי הגיע הזמן שגם אנחנו נביא חומרים לשיער, מה אתן אומרות?

מצאתן לוקים הורסים שאנחנו חייבות לראות לקראת 2022? שתפי אותנו ונפרסם כבר בכתבה הבאה.

שתפי:

פוסטים קשורים

השאירי תגובה

שימו לב, יש לאשר את התגובה לפני פרסומה