SHOW SIDEBAR
הסודות שלי לשמירה על שיער יפה ובריא

הסודות שלי לשמירה על שיער יפה ובריא

Posted by NUME TEAM

היי קילריות שלי,
אני כותבת לכן כדי לשתף אתכן בכמה סודות שלי.
מעבר לזה שאני חית במה – שרה, רוקדת, יוצרת.... אני גם מאד נמשכת לעולם הסטייל והביוטי. אוהבת צבעים, מרקמים, בגדים מטורפים ולא צפויים, אוהבת להפתיע בלוקים שלי, תמיד מחפשת את מה שלא היה ולא נראה קודם... שואפת תמיד להיות החלוצה בכל דבר שאני עושה.
אז כמו שאני אוהבת לשחק עם לוקים מוטרפים בביגוד ובשיער, כך אני אוהבת גם לשחק עם לוקים בשיער. זה אולי רק נראה לכן שהמראה הקבוע שלי הוא שיער חלק וגולש- טעות! אני אוהבת לשנות ולגוון כל הזמן... מסולסל כמו באייטיז, גלי כאילו יצאתי מהים, בייביליס אופנתי, צמות כל הראש, קוקו גבוה, לוקים מעניינים עם מלא מלא סיכות ועוד ועוד.
בשביל לשחק עם השיער בלי סוף צריך לדעת גם לשמור עליו.. אז הנה הסודות שלי, הדברים שאני עושה בשביל לשמור על השיער שלי יפה ובריא:

1. יודעת לבחור את מוצרי השיער שלי!

זו גם הסיבה שבחרתי להכנס עם מותג משלי לתחום מוצרי העיצוב לשיער. מי כמונו, שמכירות היטב את החום והלחות של ישראל, יודעת כמה לפעמים בקיץ המחליק אצלנו עובד שעות נוספות? חשוב אם כך שיהיה מצויד בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כמו טכנולוגיית היונים השליליים אשר מחממת את השיער מתוך סיב השערה החוצה ובכך שומרת על הלחות הטבעית שלו, חשוב שיהיו וגם עשויים מהחומרים הטובים ביותר כמו טורמלין קרמי- החומר היוקרתי ביותר כיום בתחום ליצירת מוצרי עיצוב שיער חשמליים

2. פעם בשבוע – פינוק לשיער

נכון, לאף אחת מאיתנו אין זמן – בטח שלא לי! אבל 10 בשבוע בשביל לפנק את השיער שלנו שמפנק אותנו חזרה בלוקים עוצרי נשימה – חייבים למצוא! קראתי פעם שאריאנה גרנדה מכורה לשמן קוקוס ולא זזה בלעדיו.. אז אם אריאנה אומרת 😊 מי אני שאחלוק? פעם בשבוע אני לוקחת 2 כפות שמן קוקוס אורגני (לשמור במקום קריר ) מעסה איתו את שורשי השיער, נותנת לזה לחכות 10 דקות (כל המרבה הרי זה משובח ) וחופפת. זה הופך את השיער למבריק ונעים -נסו גם אתן ותראו

3. סירוק כלפי מטה 

הברשה כשהראש מוטה כלפי מטה יכולה להזרים דם לקרקפת ולעודד צמיחת שיער ולכן היא מאד מומלצת על ידי מעצבי שיער ומומחים וגם אני אימצתי את שיטת ההברשה הזו. אני מברישה את השיער כך רק בהברשה האחרונה של היום, לפני השינה כיון שהיא מאד מנפחת את השיער ופחות מתאימה לפני יציאה מהבית.

4. לא מפחדת מאקססוריז לשיער!

תעזו, תחלמו, תפרצו, תשתגעו: זה מה שאני תמיד אומרת בכל נושא שבעולם. אבל הפעם אני רוצה להתייחס לאביזרים לשיער. אני מתה על סיכות שיער, נוצצות, גדולות וכמה שיותר! אם אני כבר הולכת על הלוק הזה, אז למה לא להגזים? כנ"ל לגבי קשתות, סרטים וגומיות.. אבל אני הכי אוהבת להתחדש בסיכות שיער מהממות שיכולות להעניק לי גם לוק נסיכותי ומאופק וגם לוק רוקסטארי קשוח.

5. סוד אחרון.. וידוע לכולם

היופי מגיע מבפנים. כשתדעו לראות את היופי מסביבכן, תמצאו אותו בתוככן. אף פעם אל תשכחו להוקיר תודה על כל מה שיש, להגיד לאהובים שלכם כמה הם חשובים לכם, להחמיא לסובבים אתכן ולפרגן. פשוט לפרגן במלא מילים יפות כי לפעמים אנחנו שוכחים. והעושר הפנימי הזה משפיע לנו מאד על התחושה החיצונית.

אז זהו בינתיים ממני אליכן,
מקווה שהסודות שלי יבואו גם לעזרתכן
ואף פעם אל תפסיקו לחלום

שתפי:

פוסטים קשורים

השאירי תגובה

שימו לב, יש לאשר את התגובה לפני פרסומה