SHOW SIDEBAR
איך לשמור על שיערך בריא בכל השנה

איך לשמור על שיערך בריא בכל השנה

Posted by NUME TEAM

האם אי פעם ניסית לתכנן "יום שיער טוב"? האם היית צריכה שהשיער שלך יהיה כל כך מושלם בשביל סיבה כלשהי? אולי דייט חשוב? או פרזנטציה? ארוחה חגיגית?

האם חיכית או דחית את חפיפת השיער כדי שיתאים ליום מסוים?

איך שלא תסובבי את זה ומה שלא תעשי, "יום שיער טוב" יכול לגרום לך להרגיש שאת הולכת לכבוש את העולם 😊 לעומת זאת יום שיער רע יכול לבאס ממש ...כולנו יודעות זאת

אז קחי מאיתנו כבונוס את ה-Do's ואת ה-Don’ts שלנו.. עשי ואל תעשי:

1. הכירי את שיערך

הוא יבש? שומני? דק? עבה? נוקשה? הכרות קרובה עם שיערך עושה את כל ההבדל ! מה שעובד לאחת, לא יעבוד לאחרת- זה כמו להכיר את סוג העור שלך... ברגע שהבנת מהו סוג השיער שלך, יהיה קל יותר להשיג כלים וחומרים לעבודה ראויה איתו. הרי, אם ראשך מעוטר בקבוקי תלתלים לא תברישי אותו ביסודיות לפני שתצאי מהבית? כי אז סביר להניח שהוא ייראה מחושמל, לכל היותר תעשי זאת לפני שאת נכנסת לחפוף..

2. כבדי את שורשייך

עליך להעניק לעור הקרקפת שלך, את אותו יחס שאת מעניקה לעור הפנים והגוף. לא משנה איך נראה שיערך, זה מאסט לדאוג לניקיון הקרקפת שלך ולטיפוחה. מדי מספר חפיפות, מומלץ לפנק את הקרקפת בניקוי יסודי עם תכשיר ייעודי כמו שמפו מיסלרי , או מסכה מטהרת...

*טיפ ביתי: שטיפה לטיהור הקרקפת ניתן להכין מחומץ תפוחים מעורבב עם מים כוס חומץ תפוחים מעורבבת עם 10 כוסות מים) לתערובת ניתן להוסיף כמה טיפות שמן אתרי ריחני (רוזמרין מומלץ למניעת נשירה), יש לחפוף את השיער בתערובת, ורק איתה- ללא מרכיב נוסף. החומץ ממיס את השומניות בקרקפת, אך לא מייבש, ומאזן את רמת החומציות של השיער והקרקפת.

3. לחפוף נכון

האם את יודעת מהי חפיפה נכונה? ראשית כל את צריכה לדעת שלא מומלץ לחפוף את השיער מידי יום, כיון שזה פוגם בלחות ובשומניות הטבעית של השיער. את צריכה לכוון לפעמיים – שלוש בשבוע, לא יותר, וכאשר את עושה זאת, עלייך להניח את השמפו בו את חופפת על שורשי השיער בלבד ולא לכל אורכו ושכאת עושה זאת, עסי איתו את הקרקפת שלך. בשימוש במרכך אגב, זה בדיוק ההפך: הניחי אותו על לאורך קווצת השיער ולא על הקרקפת.

4. בחרי מוצרי עיצוב שיער בטוחים לבריאות שיערך

לחמם יתר על המידה את השיער – לא עניין בריא לשיער, זה ידוע. לכן חשוב ביותר להשתמש במוצרי עיצוב שיער שימזערו את נזקי החום והסביבה. מחליק השיער של Noa Kirel Hair עשוי מהחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר הקיימים כיום. הוא עשוי משתי פלטות טורמלין קרמי (לא מתכת המזיקה לשיער) ומצוייד בטכנולוגיית אינפרא אדום המשחררת את החימום מתוך סיב השערה החוצה מה ששומר את הלחות הטבעית של השיער לאורך זמן ומגן עליו. בנוסף ניתן לכוון את הטמפרטורה של המחליק בהתאם לסוג השיער וסוג העיצוב שבו מעוניינים.

5. פנקי אותו!

בפעם הבאה שאת מתכננת לעצמך איזה ערב מסיכות כיפי לפינוק העור, אל תשכחי את השיער! הזיני אותו במסיכה עשירה ואיכותית, שרקחת בעצמך או שקנית. יש מסכות שמשאירים לילה שלם ויש כאלו שצריך לשטוף לאחר 20 דק'. מסיכה ביתית טובה לשיקום שיער יבש (במיוחד כזה שנפגע באקלים הישראלי היא מסיכת קוקוס, שמן זית ודבש. שמן קוקוס מבריק ומרכך את השיער, שמן זית משמש כמרכך טבעי לשיער והוא טוב להזנת שיער יבש, פגום וחסר חיות, ודבש עשיר בלחות. הוא משקם שיער חסר חיים והופך אותו לזוהר ומבריק. מערבבים את כל החומרים, מעסים את הקרקפת והשיער, אוספים את השיער לתוך כובע רחצה למשך שעה, ואז שוטפים. השיער שלך יאמר לך תודה!

מחכים שתיישמי! ובהצלחה!

כיתבי לנו מה אהבת, האם זה עבד לך ובעיקר ... האם נפטרת סוף סוף ולתמיד מימי השיער הרע?

שתפי:

פוסטים קשורים

השאירי תגובה

שימו לב, יש לאשר את התגובה לפני פרסומה